once you see results, it becomes an addiction

körde ben och rumpa i nån timme på gymmet. gick helt okej antar jag. himla irriterande att det tar så lång tid att se resultat bara. jag tog före-bilder imorse (synd att jag inte gjorde det innan jag började träna för någon månad sen) och ska ta en efter bild om en månad. då ska jag se lite resultat i alla fall. sen får jag fortsätta ta bild varje månad för att ge mig själv lite motivation haha. 
 
Haha Awwwww <3 | via Facebook
 
för att inviga mitt nya träningsår (fyfan vad gay, men aja) så köpte jag ett par nya träningstights. har suktat efter dom ett bra tag nu, men inte beställt då dom kostar lite (närmare 800kr omg) men imorse så slog jag till. längtar tills dom kommer<3 beställde även en shaker och lite olika portionspåsar av proteinpulver. förväntar mig snabbare resultat (haha lol nej det gör jag inte), men hoppas att det får mina muskler att växa lite extra:) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0