2014

så var det nytt år då, nytt år, nya möjligheter eller vad säger man? lite gay men whatever. hade ett helt ok nyår ändå, var ute i en villa i gnesta och firade in 2014, kom hem kl 8.30 imorse!! 
 
dessutom, har jag faktiskt ett nyårslöfte! för första gången typ. mitt nyårslöfte är att jag innan årets slut ska se ut som en victoria's secret modell (med större röv då), hoppas jag klarar av det. jag ska klara av det!! sen ska jag ju även springa midnattsloppet på 45 min (förhoppningsvis) i augusti, men det bestämde jag för ca 4 månader sen haha.. 
 
aja, tänkte bara kika in och säga hej. till mig själv lol. bjussar på lite inspo pics för att tagga till!! 
Body
yours truly, | via Tumblr
 
Happy new year to all of my followers!
 
💋
 
Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0