& jag vet inte vad det värsta är; att han glömmer bort mig eller att minnena av oss blir mer diffusa.

"för det finns inget som får mig att gå igång så mycket som när någon säger "men skit i honom nu! seriöst" för herregud vänta tills du sitter i sitsen själv ditt jävla kioskmongo. jag vet att personen egentligen menar väl men jädrar vad det slinter fel och istället gör en illa till mods. för det många inte verkar förstå är att det är skillnad på att skita i någon och att inte ha kommit över någon än. jag har accepterat att det är såhär, att allt är över föralltid, att han älskar en annan nu och att inte ens hoppet existerar längre. jag är inte heller destruktiv längre, jag tar vara på varje sekund som känns lite lättare och jag gör allt för att komma över honom helt men det förändrar inte faktumet att jag skulle ta en kula för honom eller åka tvärs över jordklotet om han behövde mig där."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0